Продавець КОНФЕТЫ ОПТОМ розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
361 відгук
+380961209777
+380991209777
+380661888613
Цукерки гуртом, купити цукерки
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик

ТМ Конд Клас цукерки оптом

Як відкрити магазин солодощів?

Частина 1.

Всім подобається традиційний магазин солодощів - для дітей це пригода, для дорослих - повернення в дитинство. Керувати ним як прибутковим бізнесом може бути складно з-за конкуренції з боку супермаркетів, але це можна зробити. Створення сильного бренду поряд з унікальною торговою точкою - це шлях до успіху в сфері торгівлі солодощами та цукерками. Фахівець у сфері директор кондитерського бізнесу сайту "Цукерки оптом" пояснює, як це можна зробити, і надає інформацію про початкових витратах. Як виглядає ринок? Супермаркети домінують на більшій частині ринку, так як покупці, як правило, вибирають кондитерські вироби, коли здійснюють свої щотижневі купівлі. Спеціалізовані кондитерські або покладаються на проходять покупців (і тому повинні бути у відповідному місці), або мають настільки сильний бренд / унікальну точку продажу, що люди здійснюють дальні поїздки що б відвідати магазин солодощів. Без однієї або обох з цих характеристик дуже важко заробляти на життя як продавець солодощів. Ринок значно розширився, але класичні продукти як і раніше популярні, але ділять свої полки з новинками, а також з безліччю модних продуктів і торгових марок. Придбання нових тенденцій та забезпечення актуальності асортименту продукції важливі для власників магазину цукерок і печива, які прагнуть конкурувати з супермаркетами. Які навички мені знадобляться? Кондитерські магазини носять брендовий характер. Особу власника важлива, так як від власника і його навичок ведення бізнесу та особистих якостей залежить наскільки буде успішним магазин або склад цукерок. Аналітичний склад розуму дуже важливий для цифр, оскільки бізнес-модель кондитерського магазину не так проста, як може здатися на перший погляд. Вам потрібно продати в досить великі обсяги печива, цукерок та інших солодощів, аби отримати прибуток. Ви повинні стежити за своєю продукцією і підтримувати хороший запас, бачити, які товари популярні в певний час, і переконатися, що ваші акції та рекламні матеріали спрямовані на зростання продажів і прибутку. Маркетингові навички також важливі (в меншій мірі, якщо ви покладаєтеся в основному на що проходять повз клієнтів) - людям потрібна причина, щоб відвідати ваш магазин солодощів. Важливо створити вагому причину, і більш важливо роз'яснити її потенційним клієнтам, чому ваш магазин краще і що вони отримають взамін за свої гроші.

Ви може вибрати кілька варіантів ведення кондитерського бізнесу. 1. Це може бути магазин цукерок і печива крокової доступності. 2. Це може бути оптовий склад цукерок і солодощів. У цьому випадку покупці будуть їхати до вас зі всього міста, що б купити цукерки, карамель, печиво за найвигіднішою ціною і при цьому отримувати величезний вибір.